Lördag 6:e mars

Ni anar inte vad skönt det var att få sova ut ordentligt idag! Underbart! Har bara tagit det lugnt sedan jag vaknade. Sitter och lyssnar på musik och njuter av ledigheten. I eftermiddag åker jag ner till edet för att umgås med lillebror. Tänkte få han att kolla på andra chansen med mig. Kan ju inte missa den. Missade ju faktiskt förra veckan så mer kan jag ju inte missa, melodifestival-nörd som jag är. Men min syster är betydligt värre;) De flesta låtar finns nu att lyssna på via Spotify. Härligt. Jag hoppas att någon av följande tar vinsten i globen:












För att ha en chans i Oslo tror jag på antingen Ola eller Eric Saade, så det så:)

Postat av: CaTTis

Ola eller Saade utav de här! =)

2010-03-10 @ 22:22:31
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0