Håkans bar

Nu har jag precis suttit och kollat på "Håkans Bar". Nämner inte ens att jag längtar tillbaka som en tok, för det vet ni nog redan vid detta laget. Men lite roligt är det när man sitter och ser folk man själv träffade för två månader sedan, även om det är sisådär på andra sidan jordklotet. Rätt som det var så swischade allas vår thai-tiger (Malins benämning på killen, inte jag) förbi på tv-rutan. Han servade oss som f*n inne på "Håkans Bar" och var väl lite väl på om ni frågar mig. Men alltid kul med folk man känner igen:)

Känd från tv.... haha!


Postat av: Malin

Thaitajger stavar vi det jenny



You think his gorgeous, you think his sexy, you want to hug him, you want to kiss him.. oooooohooohho

2010-03-22 @ 22:33:45
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0