Godnatt

Efter att ha varit igång hela dagen med jobb först, sedan träningen, så kände jag nu när jag satte mig framför tv.n hur trött jag egentligen är. Tar på krafterna att sätta sig in i ett nytt jobb, och framförallt en ny barngrupp! Men roligt är det! Men nu ska jag lägga mig och få min skönhetsömn. Lovar även mig själv att skärpa mig med sov-vanorna nu när jag inte är ledig längre. Vet ju med mig själv att jag mår som bäst om jag lägger mig vid kl 22 och läser i typ en halvtimma som max. Nu är klokcan snart 22.30 så jag ligger efter nu;) Men börjar med det imorgon.

Förresten är det lite synd om mig. Förra veckan gick en nagel av, väldigt långt ner. Och jag fick ju klippa av nageln så gott det gick, men inte lätt att komma åt när den är av så långt in. Och just nu gör det väldigt ont där den gick av. Synd om mig!

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0