Fredag 19.e mars

Är verkligen sjukt trött idag. Man känner verkligen att man jobbat en vecka nu när fredagen är här. Slutade jobbet kl 14 idag och åkte då ut till Överby för att fixa lite saker, passade bland annat på att fylla på katternas matförråd! Kom hem runt 15.30 och har sedan dess inte haft energi till något. Men på fredagar får man faktiskt vara väldigt slö och seg.

Har spenderat kvällen framför "Så ska det låta" och nu vilar jag ögonen på "Solsidan"... önskar jag kunde förstå varför alla är så hysteriska över den serien. EN gång har jag skrattat till det programmet! Men nej, jag förstår inte hysterin faktiskt, sorry alla "Solsidan"-fans! Känner jag mig rätt så sover jag inom de närmaste timmarna. Sovmorgon imorgon, underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0