Dove VisibleCare

Häromdagen var jag och hämtade ut mitt paket jag fått från Buzzador.com. När man är medlem på den sidan så kan man helt enkelt få vara  med att testa nya produkter innan de ens kommer ut på marknaden. Inte nog med att man får testa de själva, man får även med ett antal provexemplarer som man kan dela ut till vänner, familj, jobbarkompisar med mera. Så även de får vara med och tycka till.

Innehållet i detta paketet var en ny duschcreme från Dove:  Dove VisibleCare. Det sägs att man ska känna skillnad på sin hud efter endast 7 dagar. Jag har använt den ett par dagar nu och älskar den redan. Det ser ut som silke när man pressar ut det ur flaskan. Förutom en stor flaska, fick jag även med 12 mindre flaskor på 55ml som är meningen att jag ska dela ut till er som vill testa. Om denna produkten redan finns ute eller ej i affärerna vågar jag faktiskt inte svara på, men jag fick även med ett antal rabattkuponger på denna produkt. Intresserad, säg till!

Vill du bli Buzzador, precis som jag? Surfa in på www.buzzador.com och vill du hjälpa mig att få lite rekryteringspoäng så skriver du att det är jag som rekryterat dig. Mitt användarnamn är TheJennyssen


Postat av: Johanna W

Hej Jenny!



Jag är jätte intresserad av att få testa en dove!!!! om du har några tillövers ;)



Ps: älskar att läsa din blogg vännen, ett stort nöje!



Kram på dig

2010-03-11 @ 10:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0