Vänner säsong 4

Efter misstaget med Avatar fick jag ju trösta mig med någonting. Jag klickade hem säsong 4 av vänner. Samlingen börjar närma sig hälften. Lär få hem den under veckan.




På tal om att beställa saker... undrar vart min klänning/mina klänningar från StyleByStars tagit vägen. Först velade det ju med beställningen, trodde då inte att det gick alls. Försöker maila kundtjänst utan svar, och helt plötsligt får jag TVÅ mail om att en klänning är på väg, men har inte sett skymten av dessa. Får nog kontakta kundtjänst igen nu någon dag. Ger det denna veckan med, sedan får de en irriterad Jenny på sig;)


Snälla lilla söta klänning, kom hem till mig i dagarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0