Underbar låt.

Måste säga att jag är stolt över mig att jag fortfarande är vaken och klockan är typ midnatt. För några år sedan kunde jag vara vaken lååångt in på nätterna, men den tiden är verkligen förbi. Vid 22-tiden är jag i stort sett däckad varje kväll. Denna kväll är jag ändå inte allt för trött. Suttit och kikat runt på spotify lite. Och hittade en låt som spelas på p3 en hel del. Lyssnar alltid på den kanalen till och från jobbet, den biten som inte rix fungerar, haha. I vilket fall som helst så älskar jag denna låten! Så underbart fin, eller vad tycker ni?

Och ja, jag vet att det är en cover på en av Kents låtar. Jag är inget Kent-fan och tycker denna är 1000 gånger bättre faktiskt:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0