Söndag 6:e juni

Vilken mysig kväll det blev igår. Mötte upp Rita på torget och begav oss till Olerays, där vi tog ett bord på uteserveringen. Beställde in ett glas cider och bara satt och tjötade. Relativt snart kom även Petra. Efter en stund på uteserveringen kände vi att vi började frysa lite och begav oss in istället, där vi även passade på att äta lite. Senare under kvällen kom även Fidane förbi. Skönt med en relativt tidig kväll med, som enbart bestod av lite mat, några glas gott, och en massa massa prat med goa vänner. Vid 12 var jag nog hemma.

Tack för en toppenkväll tjejer!

Nu blir jag alldeles strax upphämtad av mamma & Jimmy. Ska åka med de ut en sväng till överby och kika. Men ja, jag blev väl upplyst om att det är till Jimmy och mamma vi skulle leta kläder denna gång... okej! Vi får väl se om man kommer hem med några kassar eller inte;) Jag känner mig själv rätt bra om man säger så;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0