Söndag 27:e juni

Bestämde mig för att åka ner till Edet idag igen och har i stort sett spenderat hela dagen där. Så skönt att kunna vara ute i trädgården där när solen är framme:) Jag & Malin åkte ner runt 12-tiden och jag har väl varit hemma någon timma, så ja, det blev en heldag. Den sista stunden spenderade vi hemma hos min faster och hennes familj.

När jag kom hem möttes jag av en bastu. Fattar inte hur en lägenhet kan bli såhär varm. Men nu är fönstrena öppnade (så gott det går med katter här), och det börjar svalna utomhus. Så snart är det nog gott här inne igen. Ska ta mig en skål med glass nu med. Ben & Jerry´s - strawberry cheesecake. Detta är nog min favorit:)

Imorgon är det dags för en ny vecka igen. Härligt... önskar bara denna förkylningen kunde ge med sig helt. Går med mitt onda i halsen och hostar.Men men. Imorgon får jag i vilket fall sovmorgon. Har bytt med en arbetskamrat som ville sluta tidigt imorgon. Så för min del blir det att jobba 9-17. Det sägs att bli strålande sol hela veckan. Det hoppas vi på:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0