Måndag 21.e juni

Då var måndagen till ända. Den har verkligen gått i ett. Först var det jobb mellan 7.15-14. Åkte då in till stan i uddevalla och mötta upp min mamma. Vi gick och åt lunch på "Krogen". Och sedan kollade vi i lite affärer. Jag inhandlade ett härligt, men enkelt sommarlinne inne på Vero Moda. 100 kr, ett kap ju;) Sedan blev det en glass i solen. Tack mamma för att du kom och höll mig sällskap lite:)

Efter trevligheterna på stan tillsammans med mamma var det dags för mig att bege mig till en annan förskola än den jag är van vid att jobba på. Jag kommer nämligen inte att ha semester alla de fyra veckorna som vi har stängt på vår förskola. Utan jag kommer vara på uddevallas Sommarförskola under vecka 28-29, därefter kommer jag ha två veckors semester, alltså vecka 30-31. Och sedan kommer jag ta en semestervecka vecka 35. Så tre veckor totalt. Så blir det när man inte jobbat sen början av året, och jag vill ju ha kvar ett par dagar att kunna ta ut under vintern med.

Måste erkänna att jag kände sådär för att jobba på sommarförskolan först.... men efter att ha varit där och träffat all den personal som ska jobba på sommarförskolan så tror jag det kommer bli superduperbra. Det kommer bli lite annan verksamhet än under resten av året, och det är tillochmed så jag ser fram emot det lite, hihi. Men jag erkänner också att jag väntar till mina två första semesterveckor.

Nu ska jag slappa lite till framför tvn innan jag ska sova. Imorgon ska jag hem till Johanna efter jobbet och planera midsommar:) Mer om det en annan dag:)


Postat av: CaTTis

Åh va intressant att jobba på sommarförskola..=) Bra med arbetserfarenhet av lite olika lixom. Kram

2010-06-21 @ 23:11:44
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0