Lördag 5:e juni

Har tillbringat hela förmiddagen ute på bakgården med att sola! Får passa på när vädret är så underbart som det är idag, och har varit hela veckan typ. Tog med mig min solstol ut, lite vatten och min bok. Som förövrigt är utläst nu, herregud vilken tid det tog för mig att läsa ut den.

Har även insett att det inte var så smart drag att ha shorts på mig där ute. För nu har jag en sån där fin rand på benen...men det är ju ett tecken på att man fick färg när man låg ute.

Nu står mat på schemat. Tänkte gotta till mig med kyckling, potatissallad, vitlöksbröd och lite aioli & sallad nu. Ikväll blir det ut och äta med Petra & Rita (Och Fidane skulle nog kika förbi med). Känner jag oss rätt blir det nog ett par glas vin med;)



Postat av: Rita

Det blev nog inget vin vad jag minns, men massa härligt sällskap och drinkar :)

2010-06-09 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0