Torsdag 22.e Juli

Sitter i en nystädad lägenhet. Jaa, jag vet att jag inte ska anstränga mig, men jag har tagit det i etapper under hela dagen. Det värsta jag vet är att lämna en lägenhet stökig, för att sedan komma hem några dagar senare till en lika stökig lägenhet. Och imorgon åker jag & Karin ut till Sandras stuga för att spendera helgen där. Ska bli underbart skönt att få komma bort några dagar. Jag får se det som ett litet rehab för mitt revben. Haha.

Skulle egentligen packat ikväll med, men det orkar inte kroppen just nu, så det får jag ta imorgon. Åker inte förrän imorgon eftermiddag ändå. Karin jobbar ju innan. Vilket jag med skulle gjort om jag kunnat.

Nu ska jag plocka fram godispåsen och kolla några avsnitt av "How I met your mother".



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0