Tisdag 20:e juli

Vaknade imorse av att mamma ringde och frågade om jag inte ville med till mormor & morfar och hälsa på. Sagt och gjort. Nog för att jag är sjukskriven, men lite måste jag kunna röra på mig med. Men undviker alla lyft som finns i närheten. Även vissa rörelser, så som att böja mig är ett helt företag att klara av. Men den smärtstillande medicinen hjälper i alla fall en hel del. Skönt det.

Efter vi hade varit hos mormor och morfar åkte faktiskt jag & Malin ner till mamma & pappa i edet. Blir att äta mat här med. Jag gör väl inte allt för mycket, sitter mest still. Skönast så! Blir väl kvar här ett tag idag. Malin har nämligen påbörjat någon möbelmålning.

Förresten, jag har precis upptäckt förtjusningen av Tradera. Har alltid varit lite skepptisk till det. Men för tillfället budar jag på en snygg griffeltavla som jag skulle vilja ha i mitt nya kök. Bild kommer om jag vinner budgivningen. Den slutar på söndag, men än så länge leder jag. Har även planer på att buda hem ett Thomas Sabo-armband. Älskar dem. En tjej på jobbet har det och jag är helt såld.


Detta är ett sådant armband. Man börjar med enbart länken och köper därefter till berlock efter berlock och utformar sitt eget smycke. Till nypris går vissa berlocker upp mot 500-lappen. Men det finns i nyskick på tradera med. Tåls att tänka på. Älskar i alla fall dessa armband och ska äga ett inom en snar framtid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0