Thomas Sabo

Jag har velat ha ett Thomas Sabo-armband ett tag. Sagt och gjort, promenerade bort till stan och köpte mig ett. Tycker de är så otroligt fina att ha bara som de är, men ännu finare med alla de berlocker som finns till. Man kan verkligen utforma det precis så som man själv vill ha det. Att ha berlocker som representerar sin egen personlighet och det liv man lever. Berlockerna är verkligen inte billiga. Suttit och kikat runt lite nu i både den katalog som jag fick med när jag köpte armbandet. De kostar allt från 198kr och uppåt. Surfade även in på en hemsida där du beställer berlocker och andra Thomas Sabo-smycken. Hittade då en duva med ett rött hjärta i. Thomas Sabos fredsduva. Kände direkt att den fick mig att tänka på farfar. Den berlocken kostade "bar a"598kr. Som hittat;) Surfade sedan in på tradera och hittade samma berlock där. Helt ny. Säljaren är registrerad som företagare och arbetar alltså en hel del med att sälja dessa berlocker på tradera. Jag fick den duvan för 162kr med frakten.


Denna berlock kommer jag bära för att hedra minnet av farfar. Jag vet inte varför den påminner mig om honom, men det gör den.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0