Regnet det bara öser ner...

Idag är en riktigt såndär mysdag. Regnet öser ner utanför fönstret och man kan pyssla lite med vad man vill. Bara gå inne och småpyssla med lite av varje. Regn behöver inte alltid vara negativt.

I förmiddags åkte jag ner till Edet för att äta kinamat med mamma & Jimmy. Mumsigt! Sedan åkte jag hemmåt och har småpysslat med lite av varje sen dess. Packade precis ner alla skolböcker i en flyttlåda. Men funderar på om det kanske får gå två lådor till dessa? För den går typ inte att rubba 1 millimeter äns. Får låta pappa känna på den när han kommer;) Han är nog lite starkare än mig, haha. Nu ska jag ta mig en paus innan köket får sig en städomgång. Ett vänneravsnitt nu skulle kanske sitta fint?

Ikväll 18.30 sitter jag spikat framför tvn i alla fall. Då hoppar Linus Thörnblad höjdhoppsfinal:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0