Onsdag 28:e juli

Åker till Ikea med Malin idag! Kanske kan få lite inspiration till nya lägenheten. Börjar känna mig smått stressad över möbler. Kommer ju vara bortrest precis innan jag flyttar med och vill ha så mycket som möjligt fixat innan det. Har en hel del möbler att välja ut med. Bland annat:

  • Soffbord
  • Tv-bänk
  • Bokhylla till vardagsrummet
  • Vitrinskåp
  • Köksbord
  • Sänggavel
  • Nattduksbord
  • Skrivbord
Ja ni ser, det är en hel del. Skönt att soffa & säng är avklarade i alla fall. Och självklart behöver jag inte ha alla möbler innan det är dags att flytta in. Lite olika prioriterier på de ovannämnda!

Igår anmälde jag i vilket fall till Comhem att jag byter adress, alltid något att pricka av i att-göra-listan. Varför känner jag mig stressad. Är ju 5 veckor kvar innan jag får tillgång till den. 5 veckor exakt, idag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0