Marilyn Monroe

Det var riktigt härligt att ligga på stranden idag. Varmt var det. Men i vattnet var det iskallt verkligen. Så det blev bara fotbad idag. Inte fy skam det heller. Min näsa är väl i rödaste laget, men det brukar den vara när jag varit ute i solen, så inget nytt där.

Har även fått en ny erfarenhet idag. En del klänningar ska man inte ta på sig om det är minsta lilla blåst ute. Det kan lätt bli att man gör en Marilyn Monroe då. Jag gjorde det mitt på drottninggatan idag. Tur att det inte var så mycket folk där just då. Tror tillochmed att jag klarade mig utan publik alls. Annars är det väl någon som har väldigt roligt åt när jag stressat försöker få ner klänningen igen;)

Nu ska jag se till att göra mig iordning det sista för att sedan möte upp Karin, Malin & Sara för lite vin ute i det sköna vädret! Gäller verkligen att ta vara på de härliga dagarna!

Ha en härlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0