Måndag 7:e juli

God kvällen:) Dagen har änna försvunnit väldigt snabbt idag. Började såklart med jobb, som alla andra vardagar=) När jag slutade klockan 14 åkte jag raka vägen hem. Sprang nästan från parkeringen. Finns två fiskmåsungar där nere på marken, och deras mamma som cirkulerar runt i luften. De har varit där sedan imorse. Så jag gick hem och ringde hyresvärden och bad de kolla över detta. Vi kan ju inte springa i panik till/från bilen;) Tur min bil inte är nära där de håller till.

I samma samtal med hyresvärden kommer vi överens om att en tjej ska komma och kolla på min lägenhet. Okej säger jag, och kollar mig runt omkring i panik. Det blev städning i rekordfart, men fint blev det, och nu sitter jag i en nystädad lägenhet.

När jag hade visat lägenheten för tjejen, som för övrigt verkar vilja ha den, så promenerade jag & Malin bort till mormor och morfar och hälsade på. Det var längesen nu, så det var väldigt trevligt att träffa de igen:) Bästa mormor och morfar! ! ! Tror till och med morfar är inne här ibland och läser:)

Nu är den rena tvätten sedan helgen sorterad och vikt, och jag ska bara handtvätta en matta innan jag går in för en slapparhelg. Ska mumsa lite jordgubbar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0