Fredag 30:e juli

Vilken seg dag. Segaste dagen på länge. Men jag skyller på vädret. Regnet öser ner verkligen. Gick bort till systemet förut. När jag kom hem kom jag på att jag behövde handla lite saker i matväg med, men orkade verkligen inte gå in till stan i regnet, så sprang bara upp till konsum en snabbis. Kan lova er att jag var en tränkt katt när jag kom hem. Jeansen hänger fortfarande på tork och har gjort det de sista 4 timmarna.

Jag är trött med, mörkt i hela lägenheten och det känns som klockan är mer än halv sex. Men jag tror jag fortsätter denna dagen i samma tecken. Har ingen större lust att hitta på något denna regniga dag. Ska tydligen regna hela helgen med.

Denna dagen får mig att tänka på låten som jag har här nedanför. Lärde barnen på jobbet den en regnig dag här innan sommaren. Slutade med att de ville sjunga den på alla mina samlingar, även då det var sol och 30grader ute. Ja, men klart man ställer upp för de små liven.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0