Tisdag 12:e januari

Nu har jag precis kommit hem från Uddevalla... jag och Malin var där och vaccinerade oss inför Thailandsresan. Så nu är man väl redo för att sätta sig på planet mot varmare breddgrader.

Nu ska jag snart palta på mig ytterkläderna igen för att gå ut och göra lite ärenden. Tänkte bland annat ställa bort bilen borta på lagret igen, så den kan stå där och bli varm. Sedan tänkte jag fortsätta bort till stan och fixa lite ärenden på banken. Därefter är väl tanken att jag ska hem och plugga inför tentan imorgon, men vet inte hur mycket pluggande det kommer bli. Tror mycket på tentan handlar om våra egna tankar, och dessutom får man ju ha med sig böckerna, så ja, det blir nog inte så mycket pluggande om jag känner mig rätt, hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0