Söndag 3:e januari

Nyss hemkommen från Överby. Var där en sväng med Sandra... men jag måste erkänna att jag var duktig som inte shoppade något speciellt förutom nagellack. Bra jobbat Jenny. Nu ska jag snart koka mig en kopp kaffe och krypa upp i soffan och börja läsa en bok som är till torsdagsens seminarium i skolan. Nämligen boken "Tusen gånger starkare" Känns skönt att för en gång skull inte behöva läsa någon bok med enbart fakta i, med termer och teorier hit och dit.


Ikväll blir det bio. Bra avslutning på kvällen. Jag, Malin & Louise tänkte se "Göta Kanal 3". Vet inte om jag har några speciella förväntningar på den, men känns som man ändå borde se den. Återkommer med vad jag tyckte om den:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0