Söndag 17:e januari

Dagen efter det jobbigaste beskedet jag någonsin fått. Hade en riktigt jobbig dag igår som kantades av väldigt många känslor. Självklart har jag kvar mycket känslor och tankar idag med. Så fort farfar kommer i tankarna är tårarna nära, men jag är säker på att ju mer tiden går och farfar kommer upp i tankarna så kommer inte tårarna komma, istället kommer man minnas honom med ett leende och känna glädje när man tänker på honom.

Nu ska jag försöka få ordning på lite saker här hemma... dels är tanken att börja packa inför Thailand. Denna semestern känns just nu välbehövlig och jag kommer se till att njuta av varenda sekund. Det hade farfar velat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0