seeg

Detta har faktiskt varit en väldigt meningslös dag. Hade planer på att plugga en heeel del, men eftersom jag mådde som jag mådde när jag vaknade så blev det inte lika mycket gjort. Känner mig i alla fall någorlunda förberedd inför morgondages litteraturseminarium. Även det sista litteraturseminariet på denna utbildningen. Underbart, för de brukar ju inte vara så givande av sig... eller?

Nej, jag skjuter upp lite av det som skulle göras tills imorgon. Börjar inte skolan förrän 13.15 så då hinner jag avsluta arbetet som ska lämnas in nästa vecka. Känns som jag vill ha det färdigt nu, är ju i stort sett klar, endast lite finslipning kvar. Imorgon eftermiddag ska jag fika med Sandra, Karin & Lena. Myspys, får passa på innan alla åker till sina nuvarande bostadsorter, Karin till Linköping och Lena till London. Jag & Sandra blir i alla fall kvar här i trollhättan;)

Dags att hoppa in i duschen, och sedan blir det en lugn hemmakväll!

Postat av: tobbe

Hej! Tobbe har börjat blogga igen! Bloggen kommer handla mest om pappakänslan hur roligt det ska bli att få känna hur det är att bli pappa! Lite provocering kommer också finnas med! Kommer även får se händelserna och lite annat smått och gott! =)

Anledningen till varför jag slutade var att det kom upp vissa saker som jag ej kan nämna här, men det var också för min kamera gick sönder. Men nu är man på fötterna igen =) Ta en titt om du vill!

2010-01-08 @ 18:09:22
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Thailandsguide skickad till dig på mailen! :)

2010-01-09 @ 00:52:14
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0