I en annan del av köping

Usch vad frusen jag känner mig. Var borta och jobbade lite på lagret förut, och där inne var det ju nästan minusgrader. Inte riktigt kanske, men nästan! När jag kom hem mötte jag upp systeryster och köpte med pizza upp hit. Mumsigt. Nu ikväll blir det bara att slappa. Självklart ska jag kolla på "I en annan del av Köping". Tycker man blir så glad av de personerna som är med i den serien. Så mysiga personligheter! Håller ni inte med om det?


Imorgon går jag in på min examensvecka. Längtar verkligen tills på fredag då det är dags! Ska in till skolan på onsdag för att skriva en tenta... så har två dagar ledigt till. Skönt. Morgondagen ska spenderas i frisörstolen bland annat. Ska se till att gå klippt håret, färgningen får vänta till efter Thailand.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll. Det ska jag ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0