Fredag 19:e februari

Har stensovit här hemma i någon timma nu. Tror jag släppte allt efter omtentan idag och slappnade av på ett helt annat sätt, vilket resulterade i att jag blev oerhört trött och stensomnade. Är fortfarande helt slut och hade väldigt gärna sett att klockan var såpass mycket så man kunde lägga sig, haha. Men inte... Så får försöka hålla mig sysselsatt ett antal timmar till. Tänkte sysselsätta mig med att ta mig an förrådet/garderoben i hallen. Känns som det förrådet behövs städas en gång i månaden, haha.

Efter omtentan idag gick jag, Rita & Fidane ner på stan för att ta en lunch på Bombay. En indisk restaurang. Mitt första besök där, och tycker absolut att det var bra mat. Kan bli något mer besök någongång! Fick även bli ett besök in till Åhléns där jag handlade på mig följande produk:



"LdB Vitalizing Peeling" som jag hoppas ska ge ett bra resultat. Negativt med att åka på solsemester är när man varit hemma ett tag och färgen börjar försvinna, samt att huden blir extremt torr. Nu är det värre än någonsin typ, så jag hoppas denna produkt ska hjälpa till att få ordning på huden lite snabbare=) Skulle även köpa en ny bodylotion, eftersom min börjar ta slut. Trodde det var det jag köpte, men när jag kom hem såg jag att det var en duschcreme. Jaja, så kan det gå!

Nu får det bli lite musik och ett röj i hallförrådet!


Postat av: CaTTis

Den peelingen har jag också köpt. har dock inte hunnit prova den. Har du? Var den bra? Kram

2010-02-21 @ 17:21:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0