Tisdag 23:e november

Var riktigt kul att träna igår igen, efter ett V Ä L D I G T lånt uppehåll! Det blev ett medelpass borta på Friskis&Svettis. Eftersom jag inte är någon träningsmänniska som älskar att träna, tänker jag satsa på att ta mig dit två gånger i veckan. Det känns lagom för min del. Och då tjänar jag in kostnaden på kortet med... blir ju dyrare nu när man inte är student! På torsdag blir nästa träningspass. Då är det temapasset "Gamla Favoriter" som det ska tränas till. Därefter får jag nog börja anpassa träningen utefter hur jag jobbar. Vet ju inte arbetstiderna än, men gissar på att det är ett rullande schema, som det brukar vara på förskolorna.

Idag har jag faktiskt inget speciellt planerat, vilket känns underbart! Ska bara vara hemma och pyssla och dona. Håller på att tvättar med, skönt när det är färdigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0