Söndag 7.e februari

Igår kände jag mig lite halvkass från eftermiddagen typ... lite ont i halsen osv. Inatt vaknade jag och mådde värre än värst typ. Vilket resulterar i att jag kommer vara liggande hela dagen för att bli frisk så snabbt som möjligt. Har hört många som blivit sjuka när man nyss kommit hem från ett varmt land och hamnar mitt i vintern. Men det är väl inte så konstigt, för det borde ju bli som en chock för kroppen. Iaf, jag hostar, nyser, snuvar, och har ont i både hals och huvud. Vilket inte alls är kul! Men å andra sidan är väl de flesta förkylda nu! Men måste bli frisk för jag har saker uppbokade hela veckan, som jag verkligen inte kan ställa in. En del saker som är inplanerade gäller min framtid, men sedan har jag en jobbig sak till veckan med. Farfars begravning. Men jag tror den kommer bli så underbart fin!!! Det är farfar värd. Älskar dig farfar!

Igår drog melodifestivalen äntligen igång igen. Och jag kan väl säga att jag tycker det var rätt artister som gick till Globen, samt till Andra chansen! Olas låt "Unstoppable" satte sig direkt på hjärnan och den kommer nog kunna gå långt. Jag har nog alltid varit svag för den killen ;) Han har verkligen charmen både på scen och i andra sammanhang. Det gillar jag. Däremot tycker jag att programledarna blev lite för mycket tillsammans.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0