Lördag 13:e februari

Precis hemkommen från en sväng på stan. Var där och lämnade in några filmer jag hyrde förra helgen. Kom på imorse att de skulle in, så då fick jag kolla på den sista filmen till frukosten. Skön start på denna dag! När jag gick hem tog jag svängen om syster för att låna med mig första säsongen av "Supernatural" hem. Har sett den för längelängesedan. Tror jag såg fram till några avsnitt in på säsong två. Så nu är det dags att kolla på det från början, och låna boxarna från syster. Hon har ju fyra st, så jag har att göra. Passar bra när jag fortfarande inte är frisk!

Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska kolla ett avsnitt först och sedan börja med maten. Eller om jag ska börja med maten på direkten? Svårt val... blir nog kolla ett avsnitt först!


Postat av: CaTTis

Åhhhh Supernatural är så sjukt bra! =)

Vi är inne på 5 säsongen.

Killarna är ju inte direkt fula heller...=P kram

2010-02-14 @ 19:36:15
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0