Äntligen

Känns spännande att börja jobba imorgon. Känns så skönt att veta att man har ett jobb att åka till om dagarna nu. Att man får en lön som går in på kontot så man kan börja unna sig saker utan dåligt samvete. Jag menar, finns det något bättre än att gå loss och shoppa en massa roliga saker till garderoben? Jag älskar shopping, det måste jag väl erkänna.

Jag är verkligen trött idag, men det hör väl till när man hade en utekväll kvällen innan. Så det har inte blivit gjort så mycket idag. Nu tänkte jag se till så jag har allt inför jobbstarten imorgon. Som förskollärare är det mycket utomhuskläder som ska rotas fram kan jag lova;) Lika bra att dra dit allt redan nu i början, så man är beredd på alla slags väder när man går ut med barnen. Nu ska jag dra fram det, så att jag kan gotta mig med täcke och kudde framför tv.n sedan med gott samvete!!!


Postat av: Sofia

Lycka till imorgon vännen! <3

2010-02-28 @ 22:12:38
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0