Söndag 12.e december

Ska alldeles strax möta upp Malin och bege oss ut till Överby för att fixa våra julklappar. Känns rätt skönt att inte behöva lösa allt sådan,t själv. Sedan flera år tillbaka köper alltid jag, Malin & Jimmy julklappar tillsammans. Fråga mig inte varför det alltid är jag & Malin som får inhandla dessa;) Så efter idag hoppas jag att alla julklappar är klara. Då har jag bara en kvar, men den kan jag inte fixa idag, eftersom hon är med!

Resten av dagen kommer jag ägna åt att tvätta. Åker ju bort på onsdag och vill då inte ha en massa tvätt som väntar här hemma. Oh vad gott det ska bli att få njuta av några dagars semester i Sälen. Under tiden kommer Malin bo här och hålla ställningarna! Kattvakt med andra ord!

Återkommer mer senare!

Postat av: Malin

Precis så är det hos oss också! Lillebror är med på julklapparna, men väldigt sällan med och letar dem!

2010-12-12 @ 13:21:50
URL: http://rosamalin.blogg.se/
Postat av: Malin

redrocket stänger 18 på dagarna.. Lite intressant fakta i julklappstider!!!

2010-12-12 @ 15:30:05
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0