Examensbeviset??

Oh, måste bara dela med mig av min glädje. När jag kollade posten nu när jag kom hem idag, så låg det en avi där. På den stod det att jag hade ett rekomenderat (heter det så?!) brev att hämta ut på posten. Och jag är till 99,9 % säker på att det är mitt examensbevis som kommit. Som många vet så drog det ut på tiden för vår c-uppsats. Och under en lång period så arbetade både jag & Johanna heltid (väldigt olika tider med) och skrev en ny uppsats samtidigt. Ett tag ville jag bara ge upp, byta yrke till något som inte behövde en utbildning. Det var helt enkelt tufft en länre period. Dagen vi fick godkänt på c-uppsatsen är världens underbaraste dag. Men på nått sätt har jag kännt att det inte är klart än. Tror jag behöver hålla mitt examensbevis i handen innan jag inser att jag faktiskt är färdigutbildad förskolelärare! En väldigt bra sådan med, hihi. Nä, så får man väl inte säga om sig själv... eller får man det? Världens bästa yrke har jag i vilket fall som helst!

Men nu ska jag kolla ett avsnitt av One tree hill och sedan krypa till sängs. En nackdel med yrket skulle väl vara att det innebär en del tidiga mornar. Imorgon ringer klockan 4.30. Härligt! Fast att sluta klockan 13 är inte helt fel! Så jag ska inte klaga!

Godnatt!

Postat av: Sofia

Det får du säga.. För det är ju sanningen! Heja Jenny, du är bäst! :D

2010-12-20 @ 00:12:27
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0