Torsdag 12.e augusti

Sitter här och kollar tv och är helt slut. Men dagen har varit bra. Jobbade stängning, vilket innebar sovmorgon för min del. Skönt. Idag passade vi på att ta med barnen till Emaus (en lantgård, ett minizoo). Men ditvägen var en pers. Som jag slet. Bara uppförsbacke hela vägen. Med två barn i en dubbelsulky och uppförsbacke i 20 minuter kan jag säga att flåset kom. Det kom rätt tidigt;) Bra träning i vilket fall. Och vad mysigt det var att få klappa kaninerna där. Och kaninungarna var ju supersöta. Kul att se hur mycket barnen uppskattade den utflykten.

Efter jobbet åkte jag raka vägen hem till Sandra för att träffas och tjöta lite. :) Självklart blev det lite bus med Wille med. :)

Men nu är jag så trött så ska bara slappa framför tv.n innan jag ska sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0