Tisdag 3:e augusti

Hade en riktigt trevlig dag igår! Som förståss började med ett godkänt på den där jä*la c-uppsatsen, som har varit till så mycket problem under en lång tid. Men nog om det, för nu är den ÄNTLIGEN godkänd och jag ska inte tänka nått mer på den nu!

Sedan vid 12tiden kom Linda upp till Trollhättan. Vår utflykt gick till Göksäter i Henån (ett mini-ullared typ). Jag som var helt säker på vart det låg fick ta tillbaka det när vi insåg att vi var på helt fel väg tillochmed. men tillslut kom vi fram. Shoppade faktiskt inte alls mycket, men skönt med en dagsutflykt sådär.

Dagen idag kommer bestå av:

  • Att tvätta (första maskinen ligger i).
  • Åka till Willys och handla på mig lite mat.
  • Ta Alvina till veterinären, så hon får sin vaccination.
  • Fika med Malin & Louise. Var tal om picknik nere vid slussarna, men frågan är ju om vädret kommer tillåta det ikväll?
Det är väl vad jag ska ägna denna dagen till. A just det, ska ringa hyresvärden med och kolla om de kan komma hit imorgon eller så, för att fixa lampan i badrummet. Den vill liksom inte fungera trots att vi bytt både lampa, och någon annan manick som jag inte ens minns vad det heter;)

Dags att skriva inköpslista (annars kommer jag alltid hem med alldeles för mycket) och göra sig till människa och se till att komma iväg till Willys. Skönt att få det avklarat tidigt på dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0