Tisdag 17.e augusti

Dagen har gått i ett idag. Jobbade till 17.00. Då åkte jag raka vägen och mötte upp mamma vid "Mio" och där tog vi oss en sväng. Hittade dock inga möbler i min smak (eller inte i den prisklass jag tänkt i alla fall). Usch vad svårt det är att veta vad man vill ha för något.

Efter besöket på "Mio" åkte vi hem till mig och drack lite kaffe. Sedan kom även Malin hit! Tillsist gick vi bort till min kommande nya lägenhet. Kände att jag behövde mäta lite och så inför flytten. Nu är jag hemma igen, och funderar på vad jag ska pyssla med nu. Borde kanske packa ner lite glas ur vitrinskåpet i en flyttlåda, för de lär jag ändå inte behöva innan flytten. Eller så kanske det får bli lite kvällsmat först. Blir i vilket fall till att sova tidigt idag. Klockan ringer 04.45, härligt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0