Onsdag 25:e september

Dagarna bara springer iväg just nu. Och jag kommer nog vara väldigt frånvarande här på bloggen ett tag framöver (men med det menas inte att jag kommer sluta blogga), dels kommer jag vara borta med jobbet torsdag-fredag. Ska bli riktigt trevligt att komma bort lite med arbetskamraterna. Så imorgon blir det roligheter och på fredag ska vi dock jobba, med lite av varje. Bland annat den nya läroplanen!

Och sedan kommer jag ju faktiskt befinna mig i Spanien en vecka tillsammans med min mamma. Tror inte att jag kommer blogga något därifrån. Då ska jag ha semester från allt vad elektronik heter;) Mobilen får följa med, men den kommer mest ligga inlåst i saftyboxen:) Ska verkligen ha semester!

Direkt efter resan så flyttar jag ju. Tanken är att jag ska ha tv, telefon och bredband direkt när jag flyttar in. Men jag kan i ärlighetens namn säga att jag blir förvånad om jag har det. Känns som om sånt där brukar strula en del. Men vi får se, håller tummarna.

Nu däremot får det bli att sova. Ska upp tidigt för att jobba på förskolan innan vi åker iväg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0