Omorganisering

Känner att det är dags att fixa lite med bloggen. Som tillexempel använda mig mer av kategorier! Just nu ligger de flesta inlägg under kategorin "Allmänt". Men istället ska jag vara duktig att välja lämplig kategori till lämpligt inlägg. Inte bara för er skull, så att ni ska kunna hitta äldre inlägg (om ni av någon anledning vill detta), utan även för min skull, så att jag ska kunna gå tillbaka lättare och se vad jag skrivit. Ibland kan det vara skönt att gå tillbaka och läsa en del inlägg om hur man kände sig vid en speciell tidpunkt i livet. Ett exempel på det är att jag ofta går tillbaka och läser inlägget om när farfar var sjuk, eller när han precis gått bort. Det hjälper mig att minnas hur jag kände just då. För vissa känslor vill man bevara, trots att de är jobbiga.

Vet även att jag har några som läser denna blogg, som kanske inte är sådär väldigt insatt i dator, internet, bloggar med mera;) Men även fast inläggen ligger under olika kategorier så kan man läsa bloggen precis på samma sätt som man gör nu.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av danska Paradise Hotel. Senare ikväll ska jag försöka få upp en bild på halsbandet jag köpte idag. Ju mer jag kollar på det, ju mer älskar jag det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0