Torsdag 15:e april

Sitter hemma och har precis druckit en stooor kopp kaffe! Hur hade jag klarat mig utan denna underbara dryck?! Slutade i vilket fall som helst jobbet klockan 14, men ska vara tillbaka klockan 17.15 eftersom vi har apt-möte. Tanken var att inte åka hem emellanåt, utan stanna i uddevalla, men jag kände att jag behövde hem en sväng och fixa lite saker, har ju inte varit hemma på hela veckan i stort sett.

Imorgon är det äntligen fredag och klockan 13 går jag på helg. Hoppas på en toppenhelg!


Postat av: Sofia

Det känns skönt att du fått din nya dator nu så man håller lite koll på dig igen! :) Välkommen tillbaka och hoppas helgen blir kanon! Puss! <3

2010-04-15 @ 19:19:39
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0