Tisdag 20:e april

Blev en lång dag idag med. Efter jobbet drog jag ut en snabbis till Överby för att fixa lite kattmat till katterna. Därefter rullade bilen vidare bort till lagret för att jobba några timmar. Väl hemma var jag allt annat än pigg. Men men, det gör inte så mycket, hade ändå inget planerat när jag kom hem, förutom att ta hand om disken, som nog får vänta tills imorgon, hihi.

Malin kom över en sväng förut med, och gick precis hem. Det blev till att kolla ett par avsnitt av "Vänner". Fick hem säsong två idag. Finns det någon roligare serie? Man kan kolla gång efter gång och ändå skratta lika mycket varje gång. När vi flög till Thailand i januari (eller om det var på hemresan) och de visade "Vänner" så tror jag att jag och Malin var de enda som uppskattade det.

Nä, funderar på om jag i alla fall ska plocka in den rena disken som står i diskstället, så det ser lite mindre rörigt ut. Snälla, ge dygnet fler timmar, så känns det ibland. Snart dags att kolla "Cougar Town" i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0