Söndag 18:e april

Söndagsförmiddag! Härligt. Jag gillar verkligen söndagar av någon konstig anledning. Många brukar sitta med söndagsångesten, med tanken om att klockan ringer tidigt igen på måndagen. Men nej, inte jag. Jag tycker mer att söndagar är underbara eftersom jag sällan planerar in något stort på den dagen, utan bara tar dagen som den kommer. Underbart. Fast lite söndagsångest har jag, eftersom jag inser att jag knappt kommer vara hemma något den kommande veckan heller.

Måndag: Jobb till 14. Tid hos frisören kl 16. Det lär ju ta ett par timmar i alla fall.
Tisdag: Jobb till 16. Sedan lite jobba på lagret.
Onsdag: Jobb till 17. Sedan träffa Sandra. Och det är ju bara roligt, så det klagar jag inte på;)
Torsdag: Jobb till 16. Sedan nätverksträff på jobbet 17-19.30
Fredag: Jobb till 14. Sedan ut med jobbet på kvällen - även det ska bli kul.

Men som ni ser finns det inte så mycket hemmatid! Men men, vissa veckor blir det väl så. Kanske borde se till att få städat lägenheten idag då med andra ord, så man kommer hem till en ren och fin lägenhet om kvällarna. Men först, KAFFE;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0