Renovering hit och dit.

Nu ska jag snart ge upp för idag. Snart i alla fall... Ska se till att få klart disken i köket, som är kvar efter maten. Sedan gå igenom lite tvätt som jag ska ta ner till mamma imorgon. Vår tvättstuga är ju avstängd nu pga renovering. Skulle ta 1-2 veckor. På onsdag har det tagit två veckor, men kan lova er att det inte kommer vara klart tills dess...Så då är det tur att man har en mamma och en pappa.

Så imorgon efter jobbet åker jag och Frida ut till Torp för att köpa nya kameror till våra avdelningar, och sedan rullar jag direkt ner till Lilla Edet för att hälsa på en sväng! Det är nog det enda jag kommer planera in efter jobbet denna veckan. De två tidigare veckorna har verkligen varit planerade till max och jag har knappt varit hemma, vilket resulterade i att jag kände av stressen, som egentligen inte ens borde funnits. Så denna vecka blir lugn. Skönt!

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0