promenad till affären

Kände att jag var tvungen att komma ut en sväng, så tog mig en promenad och svängde förbi affären på vägen hem... inhandlade lite nödvändigheter till kvällen.


Mumsigt värre. Pringles med smaken sourcream & onion slår aldrig fel. Sedan har jag hittat mig en ny favoritchoklad. Fazer med smak av marianne, ni vet den där karamellen med choklad och någon mintsak över? Hur god som helst.

Sedan mår jag faktiskt inte helt 100 idag. Och har nog inte gjort det på ett par dagar. Känner att det är något i kroppen som inte stämmer. Men det är väl inte så konstigt. Har inte ens jobbat två månader i den barngrupp jag
är i just nu, så man tar väl emot de flesta bacillerna ännu. Och var och varannan unge är ju förkylda/hostoga/hängiga hos oss. Så det är väl som det ska vara.

Just det, känner mig jämt och ständigt trött numera med. Vet inte vad det kan bero på faktiskt. Men jag har ingen lust att gå runt dagarna i ända med "grus" i ögonen. Så nu börjar jag från början för att se om det kanske är något min kropp saknar. Därför köpte jag hem lite c-vitaminer.

C-vitaminer fårn friggs. För min del blev det jordgubbsmak.

Har ni tips på saker som kan få mig pigg och kry igen så tipsa på;)

Postat av: lena

Pfysalis ska tydligen innehålla dagsbehovet av c-vitamin i en enda!

Och rödsolhatt/echinacea i brus eller dropform funkar alltid.

O klappa katterna också....



Må väl!

2010-04-29 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0