Onsdag 28.e april

Sitter i soffan och äter lite kvtällsmat. Fil & müsli. Mumsigt. Samtidig kollar jag på nyheterna på svt. Just nu visar de en förskola som är ute och plockar skräp. Det är ju faktiskt den officiela skräpplockarveckan nu. "Håll Sverige Rent" har denna veckan en gång om året, och då är det vanligt att förskolorna hjälper till. Vi är inte sämre på mitt jobb. Idag gick ena halvan av barnen iväg och plockade skräp. Sedan gjorde vi en "Skräptavla" som nu pryder våran vägg! På fredag är det nästa grupps tur att gå ut och samla lite skräp.

Jag är helt slut och vet inte vad jag ska skriva mer. Men en liten update om vad jag gjort fick ni ju i alla fall. '

Så... ut och plocka skräp med er;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0