Onsdag 14:e april

Nu har jag äntligen min nya dator hemma här! Men har tyvärr ingen ork att skriva så mycket mer än att i´m back i bloggträsket. Känns som denna veckan går förrunt rent ut sagt. Jag har precis kommit hem. Åkte hemifrån 7.15 imorse och nu är klockan 21. Idag var det självförvållat. Fixat en massa saker efter jobbet, bland annat att hämta denna dator=) Igår däremot var jag på föreläsning med jobbet i Uddevalla. Men det gör inget att det blev sent för det var en riktigt bra föreläsning. Sånna uppskattas. Och imorgon är jag hemma runt åtta pågrund av möte på jobbet. Så ja, kvällarna har änna försvunnit denna vecka.

Men jag klagar inte, för jag har ett underbart jobb... jag menar, vem tackar nej till att vara ute i princip hela dagen i detta underbara väder? :) Inte jag i alla fall. Nu längtar jag till sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0