Myskläder ska det vara!

Jag fryser så jag skakar. Varit ute och det blåser ju så kallt så hälften vore nog. Blev visst en pizza på Intim här nedanför, tillsammans med Petra, Rita och Ingemar. Inte helt fel, såhär dagen efter är man väl inte allt för sugen att ställa sig och laga mat.

Nu däremot har jag bytt om till myskläder. Inviger min bigsize-adidaströja. I herrstorlek ska tilläggas. Finns det något goare än att skrutta runt i mjukiskläder hemma. Nej, tror inte det. Denna tröjan var väl värd pengarna: 100kr. Halva priset på reapriset ute i Tanumstrand. Ska även kolla på veckans "Så ska det låta" med. Bra söndagsnöje. Behöver jag tillägga att jag kokat mig en stooor kopp med kaffe som ska göra mig sällskap? I Love Söndagar!

Postat av: Sofia

Hihi, du är söt du! :)

2010-04-18 @ 18:58:46
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0