Måndag 5:e april

Sitter nere i Lilla Edet hos mamma & pappa just nu och dricker en kopp kaffe! Ska snart börja rulla hem mot trollhättan igår. Idag har jag, mamma, Malin & Jimmy varit ute i Tanumstrand och deras sportshop och handlat en hel del! Härligt. Jag hade nog inte planerat att köpa något speciellt men jag kom hem en tusenlapp fattigare, men desto rikare i klädväg. 4 tröjor, två träningslinnen, en t-shirt, och ett par jeans. Undra vart jag ska göra av allt hemma. Där har jag kvällsnöjet idag.

Bloggandet kommer halka efter de närmaste dagarna. Min dator och pajat och vill inte starta, så det verkar inte bättre än att jag måste införskaffa mig en ny sådan. Vet inte när jag återkommer här, men håll utkik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0