Lördag 24:e april

Hade en riktigt trevlig kväll igår med arbetskamraterna. Började kvällen med Bowling i uddevalla, och sedan blev det lite mat & vin på "Kvarterskrogen". Men det blev en tidig kväll. Man är verkligen inte pigg på fredagskvällarna, så vi gav upp efter maten, var hemma här strax innan 23.30. skönt. Nästa gång kör vi på en lördag!

Denna helgen ska jag ägna åt vårstädning. Har precis dragit igång och köket är det som jag angriper allra först. Älskar att ha ett skinande rent kök. Tanken är att jag ska rensa bort allt överflödigt i lägenheten med, men ja, för mig är det inte alltid lätt att slänga saker vill jag lova. Måste bli bättre på det där. Den dagen jag beger mig till större boende kan jag verkligen inte ta med all skit jag har här, så är det bara.

Senare idag blir det nog att köpa nått smarrigt till ikväll. Är väldigt sugen på chips och dip ikväll. Mums. Och till middag får det nog bli pizza idag. Om jag ska vara effektiv med städningen så vore det ju onödigt att ta en paus för att ställa sig och laga mat;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0