Lördag 17:e april

Vaknade redan klockan 9 av mig själv idag. Härligt att vakna utan en väckarklocka som ringer. Åt lite frukost och begedde mig sedan ut på stan. Första anhalten blev torgkiosken, där jag hämtade ut mitt paket från hm. I detta paketet var det en låång t-shirt, nästan klänningsaktig, i en rosa färg. Tyvärr såg den inte ut som jag räknat med när jag beställde den, men tror jag skiter i att skicka tillbaka den. Den kommer nog till användning någon varm sommardag. När jag hämtat ut paketet blev nästa stopp Systembolaget, där det inhandlades lite olika viner. Alltid bra att ha ett litet lager hemma! Höll även på att blåsa bort när jag var ute förut. Fyfasen vad det blåser ute idag.

Ska gotta ner mig framför tvn nu med en stor kopp kaffe och ett par vänner-avsnitt. Sedan är det väl dags att börja göra sig redo för namnkalaset för Wille som börjar klockan 15. Och senare ikväll blir det party hemma hos Johanna. Blir nog en bra lördag detta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0