Lördag 10:e april

Jag har inte lagt av med bloggandet, men har fortfarande ingen dator hemma. Det visade sig att datorn inte gick att laga *fan*, så nu är en ny dator beställd och beräknas finnas i min lägenhet i mitten av nästa vecka. Härligt! Måste erkänna att jag saknar bloggandet enormt!

Annars är allt bara fint med mig. Jag jobbar och står i om dagarna och njuter av ledigheten om kvällarna! Har även börjat sökandet på allvar efter en större lägenhet nu! Hoppas på att det snart dyker upp något bra erbjudande! Uteserveringen på Krogen/Puben/Restaurangen har kommit upp och jag känner att jag gärna hade flyttat NU om den möjligheten fanns...

Nu sitter jag hemma i Lilla Edet och ska spendera kvällen här hemma tillsammans med resten av familjen, förutom pappa som är ute på galej med jobbet. Hemmagjort pizza står på schemat. Mums!

Hoppas på att snart återkomma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0