Godis, mums!

Sitter hemma hos mamma & pappa nu! Har varit nere i Göta hos faster och hennes familj där vi ätit påskmat. Efter det åkte jag, pappa & Jimmy upp till lagret i Trollhättan, där pappa fick hjälpa mig att sätta på sommardäcken, så nu är det fixat och klart! Skönt.

Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma med familjen och ha lite påskmys. Senare ikväll blir det ännu mera påskmat! Och jag kan ju inte säga att jag inte äter något godis. Har en stor "påskpåse" med massa godis här bredvid mig. Mumsigt! Nu blir det kaffe med mamma!

Ha en fortsatt trevlig påskafton!

Postat av: Sofia

Vad kul vi hade igår! :) Tack för det trevliga sällskapet! Hoppas du hitta massa billigt och fint idag. Puss! <3

2010-04-05 @ 14:11:32
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0