Fredag 16:e april

Fredagar är allt bra härliga! Slutade jobbet redan klockan 13 idag och det är ju aldrig fel! Åkte hem och ganska direkt kom Malin över med sina två katter. Strax därefter kom även moster in på lite fika och för att hjälpa oss klippa klorna på våra kära kissemissar. Tackar!

Nu har jag tagit igen mig en stund och ska snart dra mig ut i köket för att förbereda kvällens mat. Det blir en thailänsk fläskfilégryta. Min kära lillebror kommer upp hit ikväll och gör mig lite sällskap! Vi ska även kolla på "Björn Gustafsson - ett livsverk"... haha. Typiskt våran humor. Eller vad säger du Jimmy? Våga inte säga något annat, så som jag kämpade för att hitta den filmen ute i butikerna. Varför kan de inte bara ställa filmerna var för sig? Nä, istället kan det stå ca 10 olika filmer i en hög så man får bläddra sig igenom hög efter hög... pust!



Måste bara meddela om att jag känner mig rätt stolt... loggade in på min hotmail förut och såg att nelly.com hade en himla bra rea för alla medlemmar. Och det fanns både en och två saker som jag ville klicka hem, men jag stod faktiskt över! Det ni! Sedan att jag hamnade inne på cdon.com och klickade hem "Vänner- säsong 2" är ju en annan historia. Och sedan att jag fick ett sms idag om att jag har ett paket från H&M att hämta ut är med en helt annan historia. Men det paketet beställde jag faktiskt förra månaden, så det så;)

Nej, nu är det verkligen dags att gå ut i köket och börja förbereda maten innan Jimmy kommer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0